×

NASIL ALIŞVERİŞ YAPARIM ? www.cuzinehome.com İÇİN GEÇERLİ

1 Giriş yapın
2 Siparişinizi inceleyin.
3 Ödeme & ÜCRETSİZ kargo

Web sitemiz ile ilgili sorun yaşıyorsanız, lütfen bize cuzine@cuzine.com.tr adresine bir e-posta göndererek, sorunu bize bildirin. Teşekkür ederiz!

SHOWROOM ÇALIŞMA SAATLERİ

Pazartesi-Cuma 8:00AM - 6:00PM
Cumartesi - 8:00AM-5:00PM
Sadece Pazar günleri kapalıyız!

FORGOT YOUR DETAILS?

CREATE ACCOUNT

Bizimle çalıştığınızda, koşulsuz tam müşteri desteği
alırsınız.

SERVİS HİZMETLERİMİZ

Biz bir evin ihtiyacı olabilecek tüm ahşap işleri için çözüm üretiyoruz.

3 Adımdaçalışma sistemi

Miktarı ve tutarı ne olursa olsun her müşteri planlama ve tasarım hizmetlerini eşit olarak alır. Mağazamızda konusuna hakim personelimiz ihtiyaçlarınız için size yardımcı olacaktır.

planlama

Müşteri bilgi formu ile ihtiyaçlarınız kayıt altına alınır,uygulama alanları ile ilgili ücretsiz keşif yapılır ve süreç başlar…

tasarım ve geliştirme

İstenen ürünler için talebe uygun 3 Boyutlu veya canlı mekan gezdirme olarak sunum yapılır.

ön kurulum & sevkiyat

Onaylanan ürünler için fabrikada ön kurulum yapılır, kalite kontrolünden geçen ürünlerin sevkıyatı aynı gün yapılır.

"hayatınızı kolaylaştırır..."

Koşulsuz müşteri desteğimiz ile mobilyalarınızı ilk günkü gibi kullanmanın sırlarını satış ekibimizden öğrenebilirsiniz.

CUZİNE müşterilerimiz için, ürünlerle ilgili merak ettiğiniz bilgiler var ise , öncelikli olarak lütfen Ürün Bakım Kurallarını okuyunuz

CUZİNE ailesine hoş geldiniz. Yaptığınız doğru seçim için sizi kutluyor, yüksek nitelikteki mutfağınızı uzun yıllar boyunca severek ve sorunsuz kullanabilmeniz için bazı konulara dikkatinizi çekmek istiyoruz.

Tüm modellerimiz için hazırlanan Ürün Bakım Kuralları kılavuzunu lütfen inceleyiniz. Bu klavuzda size aktardığımız öneriler, beğeninizi kazanan CUZİNE mutfağının uzun ömürlü, sorunsuz ve ilk günkü şıklığı ile yıllar boyu korunması amacıyla oluşturulmuştur.

Bu kullanım kılavuzu tüm modellerimiz için geçerlidir. Belirtilen koşullara aykırı kullanımların, garanti kapsamı dışında kalacağını üzülerek belirtmek isteriz. Mutfağınızda oluşabilecek problemlerle ilgili olarak servis ve bakım hizmetlerimiz için, size en yakın satıcımızla veya firma merkezindeki müşteri hizmetlerimizle iletişime geçmenizi rica eder, mutlu ve sağlıklı günler dileriz.

TOP